Dolap hesap silme işlemi nasıl yapılır aşağıda adım adım izah ediyorum. Aşağıdaki adımları uygulayarak, siz de dolap hesap kapatma işlemini yapabilirsiniz.
- Öncelikle telefonunuzda dolap uygulamasına giriş yapın.
- Sağ alt köşede hesabım tıklayın
- Hesabım yazan yere tıkladığınızda karşınıza çeşitli seçenekler çıkacaktır. Bu seçenekler arasından “ayarlar” seçeneğine tıklayın.
- “Ayarlar” seçeneğine tıklayınca karşınıza çıkan seçenekleri en alta kaydırın. En alt kısımda “Üyeliğimi kapat” seçeneğini göreceksiniz.
- “Üyeliğimi kapat” seçeneğini tıklayıp, dolap uygulaması hesap silme işlemini başarılı bir şekilde tamamlamış olursunuz.
Bu adımları uygularken sorun yaşadıysanız, bu yazının altındaki yorum formunu kullanarak yaşadığınız sorunu bana söylerseniz, size yardımcı olurum. Dilerseniz bana "İletişim Formu" aracılığı ile de ulaşabilirsiniz.
Eğer ki yukarıda izah ettiğim dolap hesap silme adımlarını tek tek uygulamanıza rağmen dolap hesap kapatma işlemini bir türlü gerçekleştiremiyorsanız, sizlere diğer alternatif yöntemleri öneririm.
1. Dolap Uygulaması Destek Birimine Yazmak
Dolap destek ekibi ile iletişime geçerseniz daha hızlı bir şekilde çözüme ulaşırsınız.
Dolap yöneticileri, maillere oldukça kısa bir sürede yanıt vermektedirler. Bu sebepten dolayı, dolap uygulaması hesap kapatma işlemi ile ilgili bir sorun yaşarsanız ya da dolap uygulaması hakkında sormak istediğiniz bir soru olursa da, bunun için destek ekibine mail atmanızı öneririm.
Destek ekibine mail atmak için, dolap uygulamasına üye olurken kullanmış olduğunuz mail adresinizi kullanarak mail atmanız önemlidir. Çünkü yöneticiler o mail adresi üzerinden işlemleri yapacaktırlar.
Dolap destek ekibi mail adresi destek@dolap.com
Nasıl mail atılır?
Kısaca;
- Gmail uygulamasına girin.
- "Yeni oluştur" butonuna tıklayın.
- Alıcı kısmına destek@dolap.com yazın.
- İçerik kısmına ise hesabınızı kapatmak istediğinizi ve belirtmek isterseniz de özet olarak neden kapatmak istediğinizi yazın.
- "gönder" butonuna tıklayın.
Dilerseniz, mail atmak yerine, dolap uygulaması hizmet telefon numarasını arayabilirsiniz ( 0 850 200 70 76 )
Hangi yöntem ile iletişime geçecek olursanız olun, bilmeniz gereken en önemli şey, yanıtı genellikle hafta içi mesai saatlerinde alacak olmanızdır.
Gerçi benim hafta sonunda yazmış olduğum bir maile 20 dakikada cevap aldığım da oldu. Yani dolap uygulaması yöneticilerinin son derece ilgili yöneticiler olduğunu söyleyebiliriz.
2. Sikayetvar.com a yazmak (son çare)
Eğer yukarıdaki tüm yöntemleri denemenize ve aradan 1 hafta gibi bir süre geçmiş olmasına rağmen bir yanıt alamadıysanız, son çare olarak sikayetvar.com sitesine yazabilirsiniz.
Bildiğiniz gibi, sikayetvar.com her türlü konuda şikayetlerinizi yazabileceğiniz bir mecra. Burada tıpkı diğer birçok firma gibi, ikinci el kıyafet satış uygulamaları da mevcut.
Yapmanız gereken şey ise siteye giriş yapıp "şikayet yaz" butonuna tıklamak ve ardından şikayetinizi yazdıktan sonra firmalar kısmından dolap uygulamasını seçmek.
Sonrasında şikayeti bildir butonuna tıklayarak, oluşturduğunuz şikayeti gönderebilirsiniz. Gönderdiğiniz bu şikayet, dolap yöneticilerine muhtemelen ulaşacaktır.
Eğer bu adımları uygularken dolap hesap silme ile ilgili bir sorun yaşıyorsanız yaşadığınız sorunu bu yazının altındaki “yorum yap” kısmından yazarsanız, size en kısa sürede yardımcı olurum.
Şikayetvara yazdığınızda, dolap uygulaması yöneticileri hafta içi mesai saatlerinde sizin mesajınızı görecek ve hesabınızın kapatılması işlemini gerçekleştirecektir.
0 comments:
Yorum Gönder
Siz de yorum yaparak, konuya katkıda bulunabilir ve düşüncelerinizi ifade edebilirsiniz.